Marka weszła na rynek w 2015 roku i szybko stała się sławna, bo jako jedna z nielicznych oferowała pożyczki z okresem spłaty dłuższym niż miesiąc. A pożyczyć można 0 zł na więcej niż 30 dni. Platforma ExtraPortfel jest prowadzona przez tę samą firmę, co LendOn i Retino. Ten pierwszy jest dobrze znany wśród stałych użytkowników pożyczek pozabankowych, drugi jest mniej popularny, ale może pochwalić się grupą stałych klientów. Choć wszystkie trzy portale pożyczkowe należą do tej samej firmy, Creamfinance Poland Sp. z o. o., to każdy z nich oferuje inny pakiet pożyczkowy. Ponadto, zaciągnięcie pożyczki w LendOndondon nie wyklucza otrzymania pożyczki w ExtraPortfel. Creamfinance oferuje pożyczki online nie tylko na rynkach europejskich, ale również w Meksyku i Brazylii. W 2017 roku jednym z inwestorów został Capitec Bank (RPA), co jest bardzo rzadkie, aby banki inwestowały w firmy oferujące pożyczki online. Creamfinance działa w Polsce od 2013 roku.
ExtraPortfel ma dobrą pozycję wśród firm pozabankowych, a także cieszy się dobrą opinią klientów.
ExtraPortfel oferuje pożyczki płatne w wysokości od 500 zł do 7 500 zł. Nowi klienci mogą ubiegać się o pożyczkę w wysokości 3 000 zł. Okres spłaty jest stały i wynosi 30 dni. Cały proces wnioskowania o pożyczkę odbywa się na stronie internetowej:
Gwarantowana pożyczka dla zadłużonych oferuje swoim klientom kody rabatowe, które można otrzymać po terminowej spłacie pożyczki. Kod ten uprawnia do jednorazowej zniżki na kolejną pożyczkę w ExtraPortfel.
Aby móc skorzystać z pożyczki krótkoterminowej z ExtraPortfel, musisz spełnić następujące warunki:
Jakie formy zatrudnienia akceptuje ExtraPortfel?
ExtraPortfel nie wskazuje, jakie formy zatrudnienia akceptuje. Ponieważ pożyczkodawca nie wymaga zaświadczenia od pracodawcy (jedynie oświadczenie o dochodach i miejscu pracy), można założyć, że wiele form zatrudnienia jest przez niego akceptowanych.
Określenie kwoty pożyczki. Wybierz interesującą Cię kwotę pożyczki za pomocą kursora na ExtraPortfel.pl i kliknij przycisk „Akceptuj pożyczkę”.
Wypełnienie formularza. Wypełnimy go podając następujące dane: imię, nazwisko, adres zameldowania, numer i serię dowodu osobistego, numer PESEL, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego. Aby określić naszą zdolność kredytową, będziemy musieli również wskazać rodzaj i wysokość naszych dochodów (netto) oraz miejsce pracy.
Kolejnym krokiem jest weryfikacja tożsamości. Zrobimy to za pomocą aplikacji Instantor lub dokonując przelewu w wysokości 0,01 zł na wskazany rachunek bankowy.
Następnie instytucja pożyczkowa podejmie decyzję o przyznaniu pożyczki. Zajmie to zaledwie kilka minut, a o decyzji zostaniemy poinformowani SMS-em lub e-mailem.
Po pozytywnej decyzji pozostaje już tylko czekać na pieniądze. Jeśli skorzystamy z jednego z banków, z których korzysta również ExtraPortfel (Santander Bank Polska SA, PeKaO SA, Millennium Bank, Alior Bank, mBank SA), zajmie to zaledwie kilka sekund. W przeciwnym razie otrzymanie środków zajmie maksymalnie dwa dni robocze.
Weryfikacja tożsamości klientów ExtraPortfel
Klienci ExtraPortfel weryfikowani są na dwa sposoby. Pierwszy z nich to tradycyjny przelew 0,01 zł na konto wskazane przez pożyczkodawcę. Drugim jest aplikacja Instantor, która automatycznie pobiera za darmo historię naszego konta.
ExtraPortfel sprawdza swoich klientów w bazach pożyczkobiorców, choć nie upublicznia baz, z których korzysta. Wyjątkiem jest Biuro Informacji Kredytowej.
Spłata pożyczki w ExtraPortfel odbywa się na rachunki bankowe wskazane w zakładce „Kontakt” na stronie internetowej pożyczkodawcy. Przelew powinien być opisany w następujący sposób: RECIPIENT: Creamfinance Poland Sp. z oo, TYTUŁ PRZELEWU: Numer PESEL (podany przy rejestracji).
Niestety, ExtraPortfel nie oferuje obecnie przedłużenia terminu spłaty pożyczki. W przypadku problemów z terminową spłatą pożyczki, pożyczkodawca prosi o niezwłoczny kontakt z działem obsługi klienta (22 388-66-66) w celu znalezienia korzystnego dla obu stron rozwiązania. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie i ExtraPortfel może zaproponować np. refinansowanie pożyczki.
W jaki sposób odzyskuje się pożyczki?
W przypadku opóźnienia w spłacie pożyczki, ExtraPortfel ma prawo podjąć działania we własnym imieniu lub przy pomocy pośrednika lub osoby trzeciej w celu odzyskania udzielonych pożyczek, m.in.
Dostęp do panelu użytkownika ExtraPortfel uzyskuje się poprzez wpisanie adresu e-mail i hasła w prawym górnym oknie strony internetowej pożyczkodawcy.
W większości przypadków problemy z połączeniem związane są z używaną przez Państwa przeglądarką internetową. Prosimy o sprawdzenie, czy Państwa przeglądarka jest aktualna oraz czy wyrazili Państwo zgodę na obsługę plików cookies (bez tego niektóre funkcje strony mogą nie działać prawidłowo). Jeśli problem nadal występuje, skorzystaj z funkcji „Zapomniałem hasła” w oknie wprowadzania hasła. W przypadku innych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 22 388-66-66.
Panel ExtraPortfel pozwala na zmianę niektórych danych, takich jak numer telefonu czy adres e-mail, o ile zostały one zaktualizowane. W przypadku zmiany innych danych (takich jak imię i nazwisko) należy skontaktować się z pożyczkodawcą pod adresem [email protected].
Nie. ExtraPortfel współpracuje z Biurem Informacji Kredytowej SA (BIK).
Niestety, nie. Instytucja pożyczkowa sprawdza swoich klientów w rejestrach dłużników, a negatywny wpis skutkuje odrzuceniem wniosku o pożyczkę.
Nawet jeśli uda Ci się uzyskać pożyczkę mimo zadłużenia komorniczego, pieniądze na pewno zostaną odebrane przez komornika. Dzieje się tak, ponieważ pożyczka jest wypłacana na konto osobiste wnioskodawcy, a komornik w pierwszej kolejności zajmuje je.
Tak, pożyczkę można spłacić w dowolnym momencie, a ExtraPortfel nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.
Złożenie wniosku NIE wpływa na Twoją zdolność kredytową!
Brak sprawdzania zdolności kredytowej.